Kunstudflugt til Kiel med udstilling og filmkoncert søndag, den 2. april 2017

Kunstforeningen og Personaleforeningen inviterer sine medlemmer på en inspirerende og forrygende morsom kunstudflugt til Kiel.

Vi starter med kunstudstilling i Kunsthalle zu Kiel, en guidet rundtur i udstillinger fra maleri til videokunst, og om aftenen skal vi have rørt lattermusklerne. Vi skal se forestillingen "Chaplin: The Kid und Idle Class" i Konzertsaal Kieler Schloss, en stumfilm med Live-Musik med Philharmonisches Orchester Kiel.

Frokosten indtager vi i den smukke Forstbaumsschuleïs restaurant, en gammel kongelig dansk skovplanteskole. Frokosten er for egen regning.

Som medlem af kunstforeningen kan du tage 1 ledsager med dig.

Pris for turen er 275 kr. pr. deltager
(medlem + ledsager),
der inkluderer billetter til kunstudstilling og til "Chaplin", samt bustur med kaffe/rundstykker, eftermiddagskaffe/småkager og sandwich/vand til hjemturen.

Søndag den 2. april 2017, kl. 9.15 - ca. 22.00

Plan for turen:
Vi mødes søndag, den 2. april 2017 på Håndværkerparken på Jomfrustien i Haderslev, hvor der er kl. 9:15 afgang med bus (kaffe og rundstykker serveres undervejs i bussen). Vi kører til Kunstmuseet Kunsthalle Zu Kiel, hvor vi kl.12:00 ankommer, og hvor der være guidet tur i ca. 11⁄2 time.

Herefter vil der være mulighed for at gå rundt i udstillingen på egen hånd eller gå i cafeen indtil vi mødes ved bussen og kl. 14:00 er der fælles afgang fra kunstmuseum. Vi kører med bussen til Forstbaumschule`s Restaurant, hvor vi ankommer kl. 14:30 og hvor der er reserveret borde til frokost i restauranten ( mad og drikkevarer er for egen regning). Efter frokosten er der kl. 15:30 guidet tur i Forstbaumschuleïs park og kl. 16:00 er der fælles afgang fra Forstbaumschule. Vi kører med bussen til Konzertsaal Kieler Schloss, hvor der undervejs kl. 16:45 serveres eftermiddagskaffe (stående ved bussen P-plads i nærheden af konzertsal).

Kl. 18:00 Starter forestillingen med Chaplin: The kid und Idle Class.
Efter forestillingen mødes vi ved bussen og kl. 20:15 går turen nu tilbage imod Haderslev (sandwich og vand serveres undervejs) hvor vi ca. kl. 22:00 har forventet ankomst på Håndværkerparken på Jomfrustien.

Vi kan købe øl og vand undervejs i bussen.

Billetterne til Chaplin-forestillingen udleveres i bussen.
  • Billetbestilling: Start onsdag, den 21. december fra kl. 8:00
  • Tilmelding er bindende.
  • Begrænset antal pladser. Først til mølle princip. Der kan max. bestilles 2 billetter pr. medlem.
  • Du må IKKE bestille for et andet medlem, hvert medlem skal selv bestille sin billet!
  • Sidste frist for tilmelding: 1. marts 2017

Bestil billetter >>>

Kunstudstilling

Chaplin

Menukort på tysk

Kontaktperson: Christel Banke - chba@haderslev.dk - telefon: 7434 2132
Spisekort på dansk, til Restaurant Forstbaumschule, kan tilsendes ved henvendelse til Christel Banke - chba@haderslev.dk

Vi glæder os til at se dig.

Glædelig Jul og Godt Nytår!