Konkurrencen om at registrere sig som medlem af kunstforeningen på kunstforeningens hjemmeside er afsluttet

Og vinderen af en æske chokolade blev: Andrea Terp.

Andrea har fået direkte besked.

45 af foreningens 140 medlemmer har registreret sig som medlem i det nye medlemsregister inden konkurrencens udløb. Mange tak til jer. Det hjælper os rigtig meget, at medlemmerne selv foretager registreringen

Selvom konkurrencen er udløbet kan man stadigvæk registrere sig. Alternativet er, at vi foretager registreringerne, men det kan vi ikke gøre uden at skulle indhente forskellige oplysninger ved hvert enkelt medlem. Så vi håber der fortsat er mange der lige vil smutte omkring hjemmesiden og registrere sig.

Sådan gør du:
1. Gå ind på: kunstforeningen-galleriet.dk/medlemsservice/
2. Klik på "Registrering"
3. På næste scroller du lidt ned på siden til "Indtast oplysninger".
4. Udfyld oplysningerne (navn, arbejdssted, adresse, selvvalgt password m.m.)
5. Klik nu på "Bestil" og du får et skærmbillede med en kvittering. Du modtager også en bekræftelse pr. mail.

Du er nu færdig med at registrere dit medlemskab på hjemmesiden. Mange tak for hjælpen.

Kontakt Marianne Nicolajsen, e-mail mnic@haderslev.dk, hvis du har spørgsmål til registreringen.

HUSK GENERALFORSAMLING
den 23. februar 2015 kl. 19 på Rådhuset i lokale 218, Gåskærgade 26, 1. sal. Dagsorden i følge vedtægterne, som du kan se på www.kunstforeningen-galleriet.dk under "Om foreningen".

Kunstforeningen Galleriet
www.kunstforeningen-galleriet.dk