Krigen i Haderslev

Før generalforsamlingen den 23. februar 2015 på Haderslev Rådhus, er der foredrag om 'Krigen i Haderslev', om eks-skole kunstnernes huseren i byen fra 1974 - 1984. Det er kurator Hans Vilhelm Bang, der fortæller og viser billeder om en epoke i Haderslevs historie. Glæd dig.

Bortlodning
Det er i år, vi skal prøve kræfter med de nye vedtægter for bortlodning af indkøbte værker. Det betyder, at udlodningen sker på generalforsamlingen, og at vindere vælger deres værk på generalforsamlingen. Det nye er også, at medlemmer, som ikke kan være til stede ved generalforsamlingen, kan give skriftlig fuldmagt til en anden tilstedeværende person til på signe vegne at vælge en gevinst.

Fuldmagter afleveres ved indgangen til generalforsamlingen. Værker, der udloddes kan ses på Rådhuset i ugen op til generalforsamlingen.

Læs mere her >>> www.kunstforeningen-galleriet.dk

Valg til bestyrelsen
Tre medlemmer, 1 suppleant og to bestyrelsesmedlemmer, har valgt ikke at genopstille til bestyrelsen.

Er et kandidatur noget for dig eller din kollega? Så må du meget gerne kontakte mig, anbr@haderslev.dk eller en anden fra bestyrelsen.

Du må selvfølgelig også meget gerne bare stille op ved generalforsamlingen!

Annette Brask Brandi

Kurator Hans Vilhelm Bang beretter. Foto: Lasse Juhl Nielsen.

Galleri "Sprøjtehuset"

Per Kirkeby: Stakit 1966

Marts 2015
Udstilling af foreningens værker i forbindelse med generalforsamling og udlodning